Opel Antara

Antara
Rated 9 out of 20
  • Inca un compromis urat care nu e deloc util.

  • Our buying tip

    Ultima data cand segmentul 4x4 era incins, Opel a lansat groaznicul Frontera, apoi a pierdut din interesul in domeniu. Se poate intampla la fel...

Opel Antara sare in clasa crossoverelor fara sa aiba nimic special, desi teoretic este competent.

  • Confort

    Antara este mai suplu decat alte mini SUV-uri, ceea ce ar trebui sa creeze un efect pozitiv in cazul abordarii virajelor. Este spatiu suficient, dar motorul este uneori putin cam zgomotos.

    Rate 11 of 20
  • Performante

    Motorul diesel este alesul, asta datorita cuplului sau, desi are parte de lag la turatii mici. Ajunge de la 0 la 100 de km/h in aproape 11 secunde, ceea ce este ok. Varianta pe benzina ajunge in 12,4 la aceeasi viteza, dar diferenta dintre consum si emisii nu este foarte mare.

    Rate 6 of 20
  • Cool

    Nu, nu. Opel nu este un producator de SUV-uri, iar acesta nu este un SUV. Este un scolar soft..

    Rate 8 of 20
  • Calitate

    Interiorul este frumos aranjat, cu exceptia lemnului din versiunile mai dotate. Totul se potriveste de minune in Antara, deci trebuie sa ii laudam pe coreeni care au realizat-o.

    Rate 10 of 20
  • Manevrabilitate

    Antara ia bine virajele pentru un off-roader. Directia este rapida si mai curata decat la multe masini 4x4.

    Rate 9 of 20
  • Functionalitate

    Antara foloseste aceeasi platforma ca si Chevrolet Captiva si se produce in aceeasi fabrica, dar nu are parte de optiunea cu sapte locuri de pe Captiva. Pe de alta parte, toate modelele Antara au tractiune integrala, spre deosebire de un Captiva de baza.

    Rate 11 of 20
  • Cheltuielile de functionare

    Service-ul Opel nu este deloc rau, dar ne temem de o depreciere: cu atat de multe modele care apar pe piata, s-ar putea sa ai parte de un dus rece.

    Rate 5 of 20





Masini de vanzare: Opel Antara