TopGear.ro Actualitate Aniversare 210 Ani pentru Peugeot – Publicul votează în stilul „Champions League” cel mai emblematic model

Aniversare 210 Ani pentru Peugeot – Publicul votează în stilul „Champions League” cel mai emblematic model

de TopGear

Peugeot celebrează 210 ani de existență pe 26 septembrie 2020, ocazie cu care a creat un logo special dedicat acestei aniversări.

De asemenea, până la sfârșitul anului, această aniversare va fi marcată de mai multe campanii și evenimente cheie, cum ar fi un plan editorial dedicat rețelelor de socializare în lunile septembrie și octombrie, și două evenimente digitale ce vor avea loc pe 24 și 26 septembrie, se arată într-un comunicat de presă emis de PEUGEOT.

Designerii din cadrul studioului PEUGEOT Design Lab au creat un logo specific pentru celebrarea a 210 de existență a Mărcii Leului.

  • Acest nou semn va apărea ca siglă la toate evenimentele organizate în cinstea acestei aniversări.

Leul, ambasadorul Mărcii, apare aici din profil și este subliniat de o săgeată.

Logo-ul face referire la cel mai vechi logo PeugeoT existent (înregistrat în 1858) care simbolizează cele trei calități ale lamelor de fierăstrău Peugeot produse la începuturile mărcii:

  • Flexibilitatea lamei
  • Duritatea dinților
  • Viteza tăierii
  • Săgeata exprimă noțiunea de viteză.

Legenda „210 ani” este o referință la istoria mărcii, dar și la următorii 210 ani.

Culorile negru și alb împrumutate de logo subliniază sobrietatea și frugalitatea, leitmotivul mărcii Peugeot.

  • Cercul care încercuiește Leul afirmă logo-ul ca emblemă. 

Surprize la nivel mondial din partea Peugeot

Surprize la nivel mondial din partea Peugeot

La data de 26 septembrie, ziua aniversării a 210 ani de existență a mărcii Peugeot, va fi difuzat pe rețelele sociale un film având ca temă istoria mărcii.

„O campanie mondială desfășurată prin intermediul rețelelor de socializare, Twitter, Instagram, Facebook și Linkedin va marca aniversarea a 210 ani de existență a mărcii Peugeot. (…)

 În perioada 1-26 septembrie, publicul va fi invitat să participe la alegerea, în stilul <Champions League>, a celui mai emblematic model Peugeot din ultimele două secole.

Și va exista un singur câștigător, acela care va primi votul publicului, cel mai bun model Peugeot!

Cele mai citite articole

La finalul acestui concurs, echipele Peugeot Design, conduse de directorul Matthias HOSSANN, vor pregăti o surpriză ce va fi dezvăluită în luna octombrie și care va reprezenta, cu siguranță, un punct de referință în cei 210 ani de existență a mărcii”, se mai arată în comunicatul celor de la Peugeot.

În perioada 1 septembrie-31 octombrie, biletul de intrare  la Musée de l’Aventure Peugeot din Sochaux va costa 1 euro, un preț simbolic.

Musée de l’Aventure Peugeot este unul dintre obiectivele de interes turistic din estul Franței. Situat în Sochaux, acesta stă mărturie pentru două secole de epopee industrială a mărcii Leului, din 1810 și până în zilele noastre, adăpostind 450 de mașini, 350 de motociclete și biciclete, mai mult de 3.000 de obiecte asortate, dar și o comoară documentară și iconografică ce conține mai mult de două milioane de piese.

Totodată, ediția 2020 a International Adventure Peugeot Meeting (IAPM) va avea loc în data de 2, 3 și 4 octombrie la Sochaux, motorul mărcii Peugeot. Acest eveniment excepțional dedicat membrilor Aventure Peugeot va reuni 130 de echipaje – începând cu Peugeot 201 și până la Peugeot RCZ – care vor participa, timp de 3 zile, la un raliu de 300 km organizat în zona Doubs.

De la fierăstraie și râșnițe la revoluționarea motoarelor diesel

Istoria mărcii Peugeot începe în 1810, când fraţii Jean-Pierre şi Jean-Frederic Peugeot au fondat compania „la societe Peugeot-Freres et Jacques Maillard-Salins”, producătoare, iniţial, de fierăstraie, râşniţe, biciclete şi, ulterior, scutere şi automobile.

În 1858, Peugeot a adoptat simbolul Leului ca emblemă universală pentru lamele de fierăstraie şi produsele de oţelărie. El simboliza trei calităţi ale fierăstraielor: duritatea dinţilor, flexibilitatea lamei şi viteza tăierii.

Prima maşină Peugeot a fost fabricată în 1891. Numele Peugeot este sinonim cu motoarele diesel, primul astfel de propulsor pe motorină fiind montat în 1959, pe modelul 403. Acest sedan a fost totodată prima mașină care beneficia de un sistem de răcire automat, angrenat de motor.

  • Popularitatea motorului diesel a fost instantanee.

Inovațiile în materie de motoare diesel au continuat:

  • In 1975, modelul 604 a devenit prima mașină din Europa echipată cu un propulsor turbo diesel
  • In 1999, modelul 607 a fost primul din lume pe care a fost montat un filtru de emisii împotriva particulelor poluante (filtru de particule, FAP).

Prezentă în aproape 160 de țări, cu peste 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1.500.000 de modele în 2019.

Peugeot 208 a primit titlul Mașina Anului 2020 în Europa.

Juriul European Car of the Year a acordat titlul Mașina Anului 2020 în Europa noii generații Peugeot 208.

Podiumul a fost completat de Tesla Model 3 și Porsche Taycan.

Cele mai citite articole

Related Articles

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!