TopGear.ro Diverse Ce materiale promoționale să pregătești pentru prezentarea companiei?

Ce materiale promoționale să pregătești pentru prezentarea companiei?

de TopGear

Ce materiale promoționale să pregătești pentru prezentarea companiei?

Urmează să-ți prezinți compania la un eveniment important? Atunci ar trebui să-ți pregătești din timp materialele promoționale. Dacă vrei să impresionezi sau să-ți extinzi lista de contacte, ai nevoie de strategiile potrivite. Profesionalismul este marcat de atenția la detalii, dar și de spiritul dezvoltat de observație. Cum poți atrage mai bine interesul potențialilor clienți dacă nu prin intermediul produselor personalizate? 

Ce trebuie să ai mai exact în vedere, dar și câteva sfaturi utile de creștere a vizibilității companiei poți afla în rândurile de mai jos. 

Expunerea companiei la evenimente

Participarea la evenimente sau conferințe de networking este o soluție ideală pentru antreprenori de a încheia colaborări durabile. De asemenea, reprezintă o strategie potrivită de atragere a unui public nou. 

Totuși, avantajele pe termen lung nu se resimt în lipsa unei organizări corespunzătoare. Așadar, înainte de a-ți expune business-ul la târguri, workshopuri sau la alte evenimente profesionale, e esențial să iei în considerare câteva aspecte importante:

  • Stabilește-ți câteva obiective clare – Gândește-te ce vrei să obții în urma participării la eveniment? Adaptează alegerile în funcție de targetul vizat, dar și de rezultatele la care vrei să ajungi. Proiectează-ți obiective pe termen lung, dar nu pierde esența.
  • Pregătește-ți din timp materialele promoționale – Nu contează că e vorba de pixuri personalizate, broșuri, flyere sau de tricouri inscripționate cu logo-ul companiei, important este să reflecte valorile brandului. De asemenea, pentru a spori rata de vizibilitate, ai nevoie de materiale calitative. 
  • Fii pregătit/ă să interacționezi cu potențialii colaboratori sau prospecți – Dacă te afli la un eveniment corporate, vino în întâmpinarea clienților cu profesionalism, deschidere și răbdare. Răspunde-le cu transparență la întrebări – vei da dovadă de implicare și adaptabilitate. 
  • Creează un stand atractiv – Promovarea offline este la fel de recomandată ca cea online, tocmai pentru că aduce aproape publicul țintă și creează conexiuni autentice. Pe lângă materialele promoționale produse cu profesionalism, e indicat să planifici un stand, care să reflecte întocmai imaginea companiei. 
  • Monitorizează rezultatele – La final, trage linie și vezi ce a funcționat mai bine pentru compania ta. Verifică atent care sunt obiectivele pe care le-ai îndeplinit cu succes, dar și lucrurile pe care le poți îmbunătăți pe viitor. Orice eșec vine ca o oportunitate de evoluție.

Cele mai citite articole

Materiale promoționale pentru companie

Ai pregătit deja conceptul pentru eveniment, dar nu ai ales încă gama de promoționale pentru companie? Nu e ușor să iei o decizie, mai ales că pe piață există multe opțiuni, iar concurența este foarte acerbă. Însă, pe lista celor mai apreciate opțiuni se numără:

  • Broșurile – O modalitate excelentă de a oferi o imagine de ansamblu a companiei, dar și a prezenta informațiile esențiale într-un mod concis. Alege un model colorat în nuanțe neutre sau mixuri complementare. Este mai ușor de parcurs din punct de vedere vizual. Folosește un font simplist, dar de impact și nu uita să integrezi poze și animații grafice. 
  • Tricourile personalizate – Vrei să atragi toate privirile la evenimentul la care participi? Optează pentru tricouri personalizate și oferă-le tuturor membrilor echipei. Creează un design care să vină în armonie cu principiile afacerii și care să vă reprezinte grupul. Va da senzația de coeziune și înțelegere. Totuși, e important să contactezi un producător de încredere.
  • Cărțile de vizită – Asigură-te că ai suficiente cărți de vizită pentru a le oferi potențialilor clienți și parteneri. Include toate informațiile de contact relevante, precum și site-ul web al companiei și canalele de social media pe care ești prezent. Alături de cărțile de vizită, poți oferi pixuri personalizate, mape sau calendare. 
  • Cataloagele de prezentare – Vrei să transmiți mai departe povestea companiei tale, dar ai foarte multe de spus? Un catalog de prezentare este exact ce ai nevoie, dar ai grijă cum îl întocmești. Catalogul trebuie să ofere o imagine interesantă asupra serviciilor sau produselor pe care le oferi. De asemenea, trebuie să fie concis și să prezinte un design atractiv.
  • Flyerele – La fel ca broșurile, sunt folosite pentru a transmite informații despre companie, dar și oferte sau reduceri exclusive. Însă, trebuie să fie mult mai compacte și să atragă imediat atenția audienței. Poți distribui flyere atât la standul brandului, cât și în zonele cu trafic intens. Eficiența de care dau dovadă nu poate fi contestată, tocmai de aceea sunt foarte folosite. 

Tot pentru planificarea adecvată a promovării la un eveniment profesional vei avea nevoie și de articole birotică. Sunt esențiale pentru a direcționa mai bine activitățile din cadrul standului. Spre exemplu, cu siguranță îți va trebui un suport pentru depozitarea cărților de vizită sau a ecusoanelor distribuite în cadrul echipei. 

Vrei să impresionezi la următorul tău eveniment? De pe lista priorităților nu poate lipsi achiziția de materiale promoționale. Ca să-ți expui cu succes brandul și să-i sporești vizibilitatea, e esențial să alegi produse de calitate, care să reflecte întocmai imaginea și valorile business-ului.

Investește în produse de calitate și bucură-te de rezultate pe termen lung!

Cele mai citite articole

Related Articles